Παρουσίαση Α’ Βοηθειών και ΚΑΡΠΑ/BLS στο 7ο Γυμνάσιο Ξάνθης
Μετά από πρόσκληση του 7ου Γυμνασίου Ξάνθης, το Τμήμα Πρώτων Βοηθειών της ομάδας μας πραγματοποίησε παρουσίαση Πρώτων Βοηθειών και ΚΑΡΠΑ/BLS στους καθηγητές του σχολείου.
Στόχος της δράσης ήταν η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση σε βασικές δεξιότητες που μπορούν να αποδειχθούν καθοριστικές σε ένα επείγον περιστατικό.
Ευχαριστούμε θερμά τη διεύθυνση και τους καθηγητές του 7ου Γυμνασίου Ξάνθης για την πρόσκληση, τη φιλοξενία και την εμπιστοσύνη που δείχνουν στην ομάδα μας.